5 idei de cină vegetariană care începe cu deschiderea unei conserve

Mâncarea în conserve ar putea fi eroul nespus al cinelor săptămânale. Bazele versatile pot fi păstrate în cămară, gata de a fi observate o clipă – și sunt ambalate alături de o tonă de proteine ​​sățioase și fibre. Căutați o cutie cu o inscripție fără bisfenol A sau BPA (se va specifica pe etichetă), apoi luați în considerare una dintre aceste mese sănătoase, de cinci minute:
1. Fasole bătută
Se scurge și se clătește o cutie de fasole albă, apoi se adaugă într-un procesor alimentar cu 3 căței de usturoi decojit; sucul și coaja de 1 lămâie ecologică; un vârf de cuțit de oregano uscat; niște pătrunjel proaspăt, busuioc, cimbru sau orice altă plantă pe care o aveți la îndemână; ¼ linguriță sare de mare grunjoasă; și aproximativ 1 cană de ulei de măsline. Amestecați totul până devine omogen și cremos (adăugați mai mult ulei de măsline, dacă este necesar) și adăugați mai multă sare după gust. Puteți folosi scufundarea ca bază plină de proteine ​​pentru crudități (faceți un platou cu niște felii de chips și orice legume aveți la îndemână), sau întindeți-l pe niște pâine, adăugați roșii, ceapă și salată pentru a face un sandwich delicios.

2. Curry de năut
Feliați o ceapă galbenă și adăugați-o într-un vas mediu cu unt sau ulei de nucă de cocos. Se lasă la foc mediu până începe să se rumenească, apoi se adaugă câte o jumătate de linguriță de turmeric măcinat, pudră de curry, ghimbir și usturoi. Gătiți timp de 1 minut, până când condimentele devin aromate, apoi adăugați o cutie de năut scurs și clătit și o cutie de lapte de nucă de cocos. Când amestecul fierbe, se toacă și se adaugă câteva mâini de spanac. La final adaugă suc de lămâie stors, apoi servește cu orez sau mănâncă-l simplu.

3. Burrito clasici pentru copii cu brânză și fasole
Un burrito de fasole bună și brânză a fost o amintire din copilărie, iar vestea bună este că este ușor să creezi o actualizare sănătoasă asupra clasicului. Scurgeți și clătiți o cutie de fasole, apoi adăugați-o într-o oală mică cu un praf de ulei de avocado și o linguriță fiecare de usturoi și ceapă pudră, plus o lingură de sare grunjoasă. Se încălzește la foc mic, amestecându-se cu o furculiță, până când boabele se încălzesc și se fierb foarte bine. Înfășurați o tortilla fără cereale cu niște brânză pasteurizată, salată verde și o picătură de sos salsa pentru o masă perfectă.

4. Mic dejun englezesc complet
Câteva mărci actuale produc acum fasole organică coaptă. Deschideți o conservă și încălziți-o ușor peste o sobă sau în cuptorul cu microunde. În timp ce fasolea se încălzește, se răstoarnă ușor 2 ouă de țară în unt sau unt și se lasă până se rumenesc; se adaugă sare și piper după gust. Prăjiți o bucată de pâine și serviți totul pe o farfurie împreună pentru o versiune de 5 minute a micului dejun clasic englezesc (nu sunt necesare mezelurile!).

5. Supă de fasole neagră
Într-un vas mediu, se toarnă o ceapă roșie feliată, unt sau ulei de avocado la foc mediu până se rumenesc. Adăugați 2 căței de usturoi tocat; 1 cutie de fasole neagră clătită și scursă; și suficient stoc de legume pentru a acoperi conținutul. Amestecați totul în timp ce fierbe la foc mic, apoi puneți rezultatul într-un blender. alături de zeama unei lime și o mână de coriandru până când amestecul este omogen, cu un pic de textură. Se servește cu un praf de iaurt simplu (fără lactoză sau de țară) deasupra.